jag har åkt hiss med

2011-12-15 / 08:18:17
Frida Hallgren! Ja, inte för att jag egentligen tycker att det är sådär supermegacoolt så är det ju i alla fall lite fränt att hon bor i samma hus som oss :)
Har tyckt mig se henne flera gånger, men har inte riktigt vetat om det är hon, då hon alltid varit väldigt påpälsad, men nu var det ingen tvekan där i hissen.
Ni vet väl vem hon är hoppas jag? ;) Hon är ju en av huvudkaraktärerna i Så som i Himmelen!




När jag ändå är på spåret här med svenska kändisar så kan jag väl skryta lite till med att jag faktiskt känner Katarina "Katti" Hoflin! Alla 90-talisters bolibompa-programledare! Det är inte illa pinkat det heller. Superhärlig människa! :)
Hittade tyvärr ingen bättre och större bild än denna! Hoppas ni vet vem jag menar ändå. Om ni inte vet, så kan ni ju alltid söka på google efter henne, om ni nu är nyfikna på det! Denna bild beskriver i alla fall hennes personlighet vääldigt bra! Hehe.

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0