en försenad hälsning

2011-12-27 / 23:13:55
Jag tänkte flera gånger under julaftonsdagen blogga och önska er en God Jul, men jag kom aldrig till skott. Så fort jag satte mig vid datorn så kom det något emellan, så jag hann inte! Men jag hoppas att alla haft en riktigt bra jul! För det har jag haft, men det har gått aaalldeles för fort, helt klart! Det känns som vi nyss satt på bussen ner, sen hann vi blinka och så var vi hemma i Stockholm igen.
Dagarna efter har jag heller inte hunnit blogga eftersom vi åkt runt bland massa släktingar för att hinna träffa alla. Det tråkiga med att bo så långt bort och att julen bara är 3 dagar, är att man inte hinner stanna mer än typ 2 timmar innan man ska vidare till nästa ställe! 

Vi började julaftonsmorgonen hos Kims mor. Då väckte mitt hjärta mig med en julklapp och massa pussar. I det paketet fick jag mina efterlängtade dermalogica-ansiktsprodukter! Blev verkligen superglad! 
Sen öppnade han sina paket och i det var följande:
Därefter kom Kims mormor, Kims bonusfarmor och tillsammans med dem åt vi med hans mamma och bonuspappa Tomas :) mycket trevligt!

Till sist åkte vi hem till Kims far och hade det otroligt roligt! Jag tror inte jag skrattat så mycket på hela det här året som jag gjorde under en middag på en timme! Som vanligt är de så avslappnat där och man känner sig så otroligt välkommen i deras stora varma kramar och humor. I love them :)

Väl där hade vi julklappsspel där man köpte en julklapp till en person för runt 500:- istället för att köpa till alla i hela familjen, rolig grej! Jag fick kims halvbror Henke att köpa till och Kim fick visst mig. Så jag fick ännu en jättefin julklapp av honom, nämligen ett par örhängen i guld och sötvattenpärlor :) min fining!





Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0