ännu en dålig dag

2011-12-01 / 19:46:58
Började dagen som "vanligt" och gick till jobbet. Gick inte alls bra från början och jag fick väldigt, väldigt arga människor i örat som skrek på mig, trots attt jag bara hann säga: "hej mitt namn är Louice och jag ringer ifrån postkodlotteriet" , ni ska veta hur sjukt konstiga människor det finns därute. Det känns sådär att andra dagen på jobbet få höra detta: "NU DET ÄR ANDRA GÅNGEN NI RINGER IDAG, NI RINGER VARJE DAG, VARJE DAG, OM NI INTE SLUTAR RINGA MIG, JAG RINGA POLISEN!!!"
Det händer nämligen att det blir fel i systemet ibland, att den inte reggar att den ska ta bort numret eller liknande. Denna stackars människa hade inte haft turen att bli borttagen. Jag fick faktiskt lite ont i magen. Jaja. Sådant händer som säljare har jag hört. Andas, andas och ringa nästa samtal!

ungefär såhär försöker jag se ut på mitt jobb! inte alltid lika lätt att va så glad.
bild tagen från google.

Vid lunch frågade dock mina kollegor hur det var mig fatt. Jag svarade att jag fortfarande mådde lite illa sen gårdagen, men att det nog var lugnt. Då sa de att jag var helt blek i ansiktet och att det nog var bättre om jag gick hem och vilade upp mig. Vilket nog var en ganska bra idé. 
När jag kom hem slocknade jag i sängen och vaknade först 4 timmar senare, dock fortfarande lite illamående. Undrar jag vad jag har fått i mig för konstigt!! :(
Nu har min käraste kommit hem och jag väntar på mat. Det ska bli gott med hans hemmagjorda potatissallad och jag hoppas att jag inte kommer må sämre utan bättre efter lite mat i magen!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0