tre dagar kvar

2011-08-31 / 16:54:55
Sitter här med feber och näsan som täpps till lite mer för varje timme. Har varit förbi apoteket och köpt nässpray och febernedsättande! Hjälper alltid mig att bli frisk lite fortare. Eller det känns så i alla fall, tillsammans med lite vatten och c-vitamin!
Sitter och bläddrar och är aktiv på blocket. Min kärlek och jag letar ju efter lite billiga snygga möbler som vi ska ha till lägenheten.
Ibland hittar man värsta kapen, men oftast är det då redan sålt. Eller så hittar man något som är sjuukt snyggt och väldigt unikt, men då är det för dyrt (!).
Det vi behöver är matbord och stolar (gärna vitt matbord och stolar i valnötsfanér) En passande tv-bänk till soffbordet som vi ska köpa på Chilli! Även det i valnötsfanér. Det är just nu prio ett. Först nästa månad ska vi köpa in lite taklampor, mattor, tavlor, något sideboard kanske och sedan handdukar, lakan och sånt där tråkigt (som jag faktiskt egentligen tycker är väldigt roligat att köpa).
Det känns så himla underbart just nu! Det är verkligen vara t r e dagar kvar tills jag blir sambo med den jag älskar mest. Kan man vara lyckligare? Tror inte det!
Kolla bara:


Lite exempel, så himla snyggt. Eller vad tycker ni?

 


Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0