min kära moster och kusin

2011-08-31 / 10:59:54
I förrgår kväll spenderade jag min kväll tillsammans med moster och kusin, Sandra och Madeleine. Som dessutom bara bor på andra sidan ån.
Jag kommer sakna dem, ja, det är nog de och deras trygghet, att de alltid finns där på andra sidan ån, som jag kommer sakna mest. Så fysiskt nära i 3 år, alltid varit nära och kommer alltid att vara.
Och Madeleine, min lilla tjej, jag kommer sakna dig mestast av alla i hela Linköping. Tur att det finns telefoner nuförtiden, ring mig när du saknar mig så ska jag ringa dig av samma anledning och så även annars också såklart! Skulle jag få ett handskrivet brev med din nya fina handstil skulle jag också bli glad :) Hoppas mamma läser det här för dig!
Vi hade i alla fall en myket trevlig kväll, men en massa skratt och som vanligt massa knasiga tankar som vi förvandlar till roliga meningar. Till slut somnade Maddi liggandes på mig efter att vi läst bok. Sötnosen!

Maddeplutt!


Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0