hilda, min hilda

2011-08-21 / 14:25:48
Natten till igår sov jag hos min Hilda, antagligen sista gången på väldigt länge. Om två veckor kommer det ju vara en sisådär 30 mil mellan oss. Min bästa vän, min barndomsvän, lovat att komma och hälsa på ofta!
Hennes hem har alltid varit min räddning. Dit åker jag alltid när jag behöver eller har behövt.
Vi hade det i alla fall som vanligt, med en massa prat, skratt och konstiga danser, lite för många cigaretter och för hög musik. Jag kommer sakna dig, min fina Hilda! 


lite för mycket damp


fixade lite i photoshop, visst är hon superfin? :)



Lägg till en kommentar här!
Postat av: moster

Söta ni är! men du... 30 mil?! njae... det är nog bara typ 17 mil... om inte hon också ska flytta förstås! puss på dig!

2011-08-21 @ 18:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0