grillmys

2011-08-22 / 10:19:25

Min kärlek kom till mig igår eftermiddag, som jag saknat honom! Lika underbart att få se honom varje gång efter att ha varit ifrån honom några dagar. Trots att det är superjobbigt under tiden man är utan varandra, så ser man fram emot den där minuten då bussen rullar in på stationen, man ser honom hoppa av och skynda sig fram till mig. Man får världens största leende och massor av kramar och pussar innan man sätter sig i bilen och åker hemåt.
Det är någonting jag verkligen kommer sakna, nu när vi flyttar ihop, att helt enkelt va ifrån varann lite, så man kan bli superglad när man ses igen! Nästan så det pirrar lite i magen liksom. Fast man kan ju faktiskt åka iväg till hemstaden ibland ifall man vill ha tillbaka den känslan lite.
I alla fall, så först åkte vi till IKEA och biltema och tittade lite vad vi ska ha till lägenheten, men kom fram till att vi nog inte ska ha så mycket därifrån ändå. Vi är inga direkta ikea-fans.
Sen åkte vi upp till Valla, och gick en sväng i skogen. Efter det åkte vi hem och börja förbereda mat och lite så för att åka till sjön vi varit och badat vid hela sommaren och grilla :) det var hur mysigt som helst, fast vi kunde inte stanna så länge då alla myggor ganska snabbt började tortera oss. Vet inte hur många myggbett Kim fick på den stunden vi var där.



Jag är kär i dig


Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0