den sextonde augusti, halvårsdag

2011-08-17 / 15:39:31
Min prins och jag firade ju redan ett halvår igår! Tiden går så himla fort har vi kommit på! Vi hoppas på att den kommer gå lite långsammare när vi flyttar ihop. Då är vi ju tillsammans nya i ett nytt hem, i en ny stad vilket betyder att allt inte kommer att gå på rutin. Förhoppningsvis känns det då inte som att tiden går lika fort som den gör när man rutar in dagarna. 

Nu gled jag ifrån ämnet! Vi firade halvårsdag och det var jättemysigt! Först hemma i Linköping, nere vid stångån med vin, kex, ost och vindruvor! Hur gott som helst! Vi hade ett väldigt långt och givande samtal och jag var ännu mer kär (om det nu går) efter denna kvällen. 
Kim tittade på mig en dag och ställde frågan: "Hur kommer det sig att man blir mer och mer kär för varje dag?" Då svarade jag att man upptäcker så mycket nya saker hos varandra varje dag som gör att känslan i kroppen pirrar till lite för varje gång man upptäcker något sådant där nytt och bra! Så tror jag att det är faktiskt! :)

Han hade jobbat hela dagen och jag suttit hemma. Jag överraskade honom med rosor och en gullig lapp!



Lägg till en kommentar här!
Postat av: bella

Åh vad mysigt! Lyckma till med allt nu!



Du vill inte hjälpa mig med min bloggdesign? Jag fattar verkligen nada!!



PUSS Bella

2011-08-17 @ 18:01:19
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0