» Julkänslor «

2015-11-28 / 11:24:04
Jag har extremt starka julkänslor, detta år. Men eftersom ingenting är klart, kan jag inte börja julpyssla någonstans och göra adventsmysigt! Det gör fasen ont i mig! Julen är den mysigaste tiden på året tycker jag, för att sedan rivas ner drastiskt så fort den är över av min kära karl, haha. Nej men, det är så mycket känslor, spänningar, pysslande, ljusmys, härliga fredagkvällar, unt so weiter, så mycket nostalgi! Jag vill bara ha ett färdigt hus juuu! Vi har ju för tusan bjudait hit hela släkten på julfirande! 
   I huvudet har jag redan dukat upp och gjort mysigt, lagat all mat och all dessert! Det ska bli roligt att få hålla i det,  men jag hade som sagt önskat att få lägga lite mer tid på bara julen, än att stå med ett halvklart renoveringsprojekt! Såklart.
 
Hittade fantastisk inspiration på instagram från @kvadrat52 på juldukning! Något liknande detta kommer det bli här hemma ♥
 

Lägg till en kommentar här!
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Förstår dig, man vill verkligen börja pyssla och göra i ordning allting nu :)

2015-11-28 @ 12:49:31
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0