» Hjärtegott «

2015-11-30 / 19:15:00
Ur alla dess synvinklar. NEJ, jag är inte sockerberoende, vem tusan har tutat i dig det? Jag bara...tycker det är kul och baka ... och kanske smaka lite ibland. Klart man måste smaka på sina mästerverk! 
Detta är i vilket fall "nyttig" bakning. Så kallad "raw"-bakning. Jag måste erkänna att innan jag började äta paleokost så tyckte jag detta med raw var största påhittet och satte mig inte heller in i det och tänkte att jag aldrig i livet skulle smaka på det. 
Men alltså, kom igen. Ni anar inte hur mycket goda kakor och andra gottigheter man kan göra genom inte ens en gnutta (raffinerat) socker! Helt fantastiskt vilka ersättningsprodukter man kan jobba med som inte alls är lika farligt som vanligt socker och vetemjöl. 
 
Ett litet hjärta och en liten blomma! Provar mig fram till vad som ska finnas som "snacks" på julafton :)
 
 

Lägg till en kommentar här!
Postat av: JUNITJEJ

Mums, så gott!

2015-11-30 @ 19:27:54
URL: http://www.junijejen.se
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

mumms

Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Åh ser ju jättegott ut!

2015-11-30 @ 22:18:58
URL: http://emblasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0