Är det DET som är jag?

2014-05-20 / 09:19:00

Har alltid undrat vem jag är och vad som är jag. HÄR fick jag visst svar på det.
Nej men asså jag har alltid vetat på ett ungefär vad jag vill (sanningen är väl kanske egentligen att jag kom på det för ca. 1 år sedan). Det nedanstående jag markerat under "Karriärer som skulle passa dig" är något jag däremot många gånger gått och tänkt på att jag skulle passa som! Jo, men det är faktiskt sant! Och vad är jag idag?!

Jo jag utbildar mig ju faktiskt till personaladministratör (HR) och jag arbetatar i mitt eget företag som barnklädesdesigner. Jag har arbtetat som både eventpersonal, säljare och affärsbiträde. Jag är musikfantast men kanske ingen yrkesmusiker...mer hobbymusiker. Jag älskar att skriva (blogga). Jag har alltid älskat barn och gick delar av Barn&Fritidsprogrammet, vilket skulle kunnat lett mig in på lärarlinjen, men jag insåg att det inte är ett yrke som skulle passat mig trots allt. Jag är mor, men kanske ingen direkt hemmafru...Personlighetstypen stämmer relativt bra in den också. Riktigt spännande detta...och kanske också lite skrämande. Men nu behöver jag aldrig mer tvivla på vem jag är och vad jag vill.....?! 

 Me and my lovely new Rayban ♥


"Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:


Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker."


Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0