Nya gåskor

2012-09-04 / 08:59:00
Jag har haft fel på mina fötter så fruktansvärt länge. Jag har aldrig brytt mig om det innan..vad jag ska gå i för skor. Bara köpt ett par "gåskor" liksom. 
   Men så igår tog jag tag i det eftersom min rygg, mina ben, nacken - ja hela min kropp tar skada av hur jag går och att jag går i fel skor. Så jag begav mig till gå -och löparkliniken som ligger här på hörnet och gjorde en undersökning. 
  Det visade sig att min fotkupa, är väldigt djup och att jag går för hårt på hälarna, samt snett med vänsterfoten (men det visste jag ju redan) så nu har jag fått ett par skor som stöder upp hela min fot så jag ska gå rakt. Förhoppningsvis kommer det hjälpa nu!
   Dock inte så snygga skor som man skulle kunna ha. Men det fanns inga andra skor som passade till felet på mina fötter, mer än dessa :/ 
 



Lägg till en kommentar här!
Postat av: Mamma

Men jag tycker inte att dom är fula, jag har ungefär likadana, dom är jättesköna...som sagt huvudsaken är att du går bra i dom. kram

2012-09-04 @ 10:43:23
Postat av: Anonym

Åh, de skorna har jag också, de bästa köpet jag nånsin gjort! De har hjälp mig otroligt mycket, hoppas du blir nöjd :)

2012-09-04 @ 10:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0