Labil

2012-09-21 / 21:34:03
Usch, känner mig verkligen labil idag. Jag är den där som haft typ mensvärk 5 ggr i hela mitt liv och jag fick mens för 8 år sedan. När jag väl får det mår jag illa och får sådan obehagskänsla.
   Dessutom känner jag mig labil som attan. Ena stunden vill jag gråta, andra sekunden skratta, tredje sekunden skrika och va irriterad och ja...ni tjejer fattar ju. INTE kul alls. Tur att jag har sådan självbehärskan att jag klarar av att hålla det på en lagom jämn nivå ändå. Fyyy för mensvärk. Jaa..alltså, jag har det nu igen då...för typ 6:e gången i mitt liv. Är det så att mensen ändrar riktning efter förlossningen? Jag tror mig ha hört det någonstans...men jag hoppas på att ryktena är falska. För såhär vill jag inte ha det i fortsättningen. Ajaj lilla muttan.

Idag har vi förövrigt haft en sådan där lugn och skön dag utan stress. Ian har sovit som en gris hela dagen och bara vaknat när han velat haft mat. Typ som en nyspädis.
   Han sov hela natten, vaknade vid 8.30, somnade om strax därefter och vaknade 3 timmar senare, åt, somnade om och vaknade 4.5 timme senare, okej, nej jag väckte honom faktiskt, det brukar jag aldrig behäva göra, men för bådas skull gjorde jag det, annars skulle natten blivit hemsk. Nu har han istället varit vaken 4 timmar i sträck, men slocknade just igen. Får se om han vaknar en gång till för mat...hoppas det.
   Vi var även till kungsträdgården och kikade på bilfestivalen. Vi hann dock inte kolla igenom allt då jag ville hinna amma innan gallerian stängde (där de har amningsrum) så det blir väl till att gå ner på söndag igen och fortsätta glutta snygga bilar! 

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0