Knipkulor och bitringar

2012-09-13 / 16:09:00

Eftersom Ian biter så mkt på mina fingrar och de ofta hamnar för långt in så han får kvällningar, tog jag mig en rask promenad till babyproffsen och köpte bitringar idag istället. Hoppas på att han gillar dem. Jag kommer ju få hålla de åt honom, men bättre det än mina fingrar :)

Passade även på att köpa knipkulor eftersom jag börjat glömma göra knipövningar. Fick dock en chock över hur stora de var! Haha. men de ska nog gå bra ;) Dr här behöver jag bara ha inne en gång om dagen i typ 20 minuter, slipper jag tänka på det mer sen, oså tränas det av sig självt! Perfekt1

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Tove Lantz

Åh vilken fin bild på er kille i headern! :)
Bitringar skall jag också gå och köpa på barnvagnscentralen imorgon. Har sökt i flera affärer men de har inga, så blir att gå till barnaffär :)

2012-09-17 @ 11:29:55
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0