Mammaträff

2012-05-25 / 13:46:42
Igår förmiddag var jag och träffade dessa två käringer! Höhöh nä jag skoja, dessa två blivande mammor :) Sabina till vänster och My till höger. Senare mötte även Cecilia upp, men jag fick inte med henne på bild tyvärr!
Vi hade det riktigt trevligt och som vanligt flög timmarna iväg. Vi käkade lunch, skrattade åt den hesa servitören, pratade om vår olika graviditeter, tog en glass och satte oss i parken (enda stället för oss svettande valar där det fanns skugga) skrattade lite till och blev trötta! 
Alltid lika trevligt att spendera förmiddagarna med lite andra tjejor än att sitta själv hemma, tycker ju i alla fall jag. Vi borde bara göra det lite oftare! 
Dock så ska Cecilia få typ vilken dag som helst, hennes BF-datum är imorgon, så vi håller tummarna för henne! Sabina har fått ett planerat kejsarsnitt på onsdag i nästa vecka för att hennes prinsessa vägrar att vända på sig. Skönt tycker hon, avundsjuka blir givetvis vi andra (okej kanske inte på kejsarsnittet, för jag föder gärna vaginalt, men för att hon vet att DÅ ska hon få sitt barn, bara sådär) och jaa, sen är det jag och My som ligger i vecka 36 och 38 och pyser fortfarande! Men förhoppningsvis får vi också våra snart :) 
Sen blir det riktiga mammaträffar med våra kära små bebbar istället! Myyyyysigt! Det ser jag fram emot! 


Lägg till en kommentar här!
Postat av: Isabel

Hej!



Ja alltså de har ju inte försvunnit helt men de små bristningarna som jag ahde hela framsidan full av är såå bleka nu att de inte syns. Fick rätt rejäla bristningar på sidorna, de syns ju eftersom de var över 1 cm breda men de är oerhört bleka de med så jag tycker det känns ok ändå!

Jag fick höra att jag absolut inte skulle sola dem första året vilket jag undvikit, säkerligen därför de är så fina.

Har ett ärr på handen som varit svår att dölja för solen, det ser förjäkligt ut! ;-)

2012-05-26 @ 18:22:41
URL: http://frokenmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0