Long time, no see

2012-05-10 / 09:11:30
Nu har jag nästan börjat få ångest för att jag inte uppdaterat min blogg på så länge! Det har nog aldrig gått så lång tid förr! Jag ber om ursäkt till mig själv, för det är mest mig det straffar när jag missar att blogga om alla saker som händer som jag inte vill glömma! 
Vi har dels haft fullt upp med att ta hand om varandra nu den sista tiden innan vi blir tre här hemma, vi har också varit iväg på kort semester, varit på ikea o köpt de sista möblerna innan lillen kommer så att allt är rent och fint här då :) träffat familj och vänner och massa annat att tänka på, så bloggen har kommit i efterhand när jag varit så trött efter alla händelser.

Men nu, tänkte jag att jag skulle sätta fart och lägga in en massa bilder och inlägg från de två veckorna jag haft uppehåll. Nu när jag kommer gå hem alldeles snart och bli sjukskriven ett par veckor, innan det är dags för vår lille parvel att komma ut.
Jag är i alla fall glad för att läsarsiffrorna inte gått ner, ni har stått ut länge ;) det sporrar mig också lite till att kasta in några inlägg om dagen igen :)

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0