Barnmorskan

2012-05-30 / 13:55:36
Har nu gjort mig iordning för ännu ett besök hos barnmorskan. Jag hoppas ju innerligt att detta är sista besöket, men vi får väl se! 
Tror mig ha en del förvärkar här sen jag vaknade. Det värker i både ryggen och magen till och från. Ryggen värker även lite mer när jag står upp och det är dels för jag har ont i svanskotan och belastar den knasigt tror jag. 
Det liksom klickar om mig när jag går som att det är två kotor som går i och ur varann hela tiden. Ont och obehagligt är det, säkerligen inte så bra heller. Ska höra vad BM säger. Ska även höra om hon kan skriva ut recept till klåda. Jag har glömt att nämna att jag under två veckors tid haft sådan klåda på magen att jag rivit sönder mig totalt. Det började med små brickar längst ner under naveln som svullnade upp när jag kliade på dem. Sen spred sig dem upp på hela magen så nu är jag helt blodprickig! Mindre roligt. Hoppas hon har något bra jag kan hämta ut! 
Nu är det dags att röra på sig! Tjoooohej!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0