Innan jul

2012-12-17 / 16:21:43
Har sååå mycket att göra. Koka mat åt Ian, städa, slå in julklappar, komma på rim, virka beställningar (vilket är typ huuur mycket som helst och måste komma iväg absolut senast onsdag - svar ja, fingrar och händer värker!!!) vakta på Ian som behöver uppmärksamhet allthetime. Ja den meningen får tillochmed sitta ihop för att påpeka hur mycket det menas.
Ta hand om karln, baka och sånt där mysigt ni vet...måste ju också hinnas med. Tända ljus, äta upp saffransbullarna och pepparkakorna, skicka julkort.....jadajadajada, you name it!!

Därför har det blivit lite tyst här inne. Jag hinner verkligen inte blogga. Knappt äta. Skittråkigt äre. Vill ju egentligen blogga maaassor just nu. Det händer så mycket med Ian hela tiden. 
Men det får bli lite mer efter jul helt enkelt så får ni ...och jag nöja oss med ett litet inlägg då och då. Det kan ju också vara spännande.

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0