första sparken

2011-12-23 / 15:49:55
Vet ni vad jag kände igår?! Vi låg och tittade på TV, jag låg på sidan och hade som vanligt väldigt ont i mina ligament, möjligtvis kan det vara mina fogar också. Anyway. Helt plötsligt känner jag i mitten av magen en jättestark "nervryckning" och en liten svagare och jag blev helt till mig! Givetvis måste jag känt sparkar! Jag har aldrig inna känt något liknande förutom något så pyttelitet för ett par veckor sedan, men nu var det verkligen tydligt! Blev så himla glad! Hur mysigt som helst! Synd att det kändes så kort bara! Men jag får väl banna mig själv för att jag säger det här om några månader, när den kommer ligga och sparka på mina stackars revben istället! Men, igår var det i alla fall hur mysigt som helst! Älskade bebis!
Imorgon, på julafton, går vi redan in i vecka 16! Tiden bara flyger förbi verkligen! Om 4 veckor har halva graviditeten gått! Och jag som tycker att det känns som jag inte har varit gravid alls länge! Men jag kan tänka mig att det känns som att tiden går långsammare när man börjar bli tung och det börjar bli jobbigt att bära! 

Jaja, nu ska jag in till vardagsrummet och skriva de sista rimmen färdigt med Kimson! Sen ska jag tvinga honom att gå över till macken så vi kan köpa bingolotter till uppesittarkvällen! För det är ju ett måste, dagen innan julafton! Eller hur?! :) Hur gör ni?

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0